Ο κινέζος καταναλωτής εμφανίζεται πλέον να αναζητά όλο και περισσότερο την «διαφορετικότητα» σε μία αγορά που κυριαρχείται ασφυκτικά από έξι οινοπαραγωγές χώρες. Η εισαγωγή νέων γεύσεων και ο πολλαπλασιασμός των «άπειρων» ακόμα κινέζων καταναλωτών προοιωνίζει στα επόμενα έτη ανακατανομή της αγοράς. Το συγκεκριμένο στοιχείο του «διαφορετικού», με συγκριτικό πλεονέκτημα το υπόβαθρο πολιτισμού, θεωρεί την Ελλάδα αφετηρία του παγκόσμιου οινικού πολιτισμού, προβάλλεται συστηματικά από το Γενικό Προξενείο με όχημα την ελληνική οινική παράδοση που χάνεται στους αιώνες και έχει τη δική της «ιστορία» να αφηγηθεί σε μία χώρα που εκτιμά την παράδοση.
Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014
Το ελληνικό κρασί γίνεται ταινία στην Κίνα
Ο κινέζος καταναλωτής εμφανίζεται πλέον να αναζητά όλο και περισσότερο την «διαφορετικότητα» σε μία αγορά που κυριαρχείται ασφυκτικά από έξι οινοπαραγωγές χώρες. Η εισαγωγή νέων γεύσεων και ο πολλαπλασιασμός των «άπειρων» ακόμα κινέζων καταναλωτών προοιωνίζει στα επόμενα έτη ανακατανομή της αγοράς. Το συγκεκριμένο στοιχείο του «διαφορετικού», με συγκριτικό πλεονέκτημα το υπόβαθρο πολιτισμού, θεωρεί την Ελλάδα αφετηρία του παγκόσμιου οινικού πολιτισμού, προβάλλεται συστηματικά από το Γενικό Προξενείο με όχημα την ελληνική οινική παράδοση που χάνεται στους αιώνες και έχει τη δική της «ιστορία» να αφηγηθεί σε μία χώρα που εκτιμά την παράδοση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου